ماهواره ها

ماهواره ها



لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 36   مقدمه: تحقیقات فضائی بعنوان شاخه ای ازعلم وتکنولوژی طی 25سال اخیر که ازپرتاب نخستین ماهواره به فضا می گذرد پیشرفتها و تحولات شگرفی داشته است. درمسیر این توسعه وتحول، بسیاری از شاخه های علم نظیر فیزیک نجومی، سیاره شناسی، فیزیک پلاسما یا علم مواد آنچنان گستردگی یافته اند که بسیاری ازدانشها واطلاعات حاصله از آنها در30سال قبل غیرقابل دسترسی و حتی دوراز قدرت درک ذهن انسان تصورمی شد. اکنون تحقیقات فض ...

ماهواره ها


ماهواره - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد ماهواره‌ها به دور زمین در یک مسیرِ بسته، که آن را مَدار می‌نامند درحال گردش هستند.
اطلاعاتی در مورد ماهواره - beytoote ایستگاههای فضایی ماهواره ماهواره چیست انواع ماهواره,اطلاعاتی در مورد ماهواره,دانستنیهای علمی,مطالب علمی,مقالات علمی,اطلاعات عمومی
ماهواره, جدول فرکانسهای ماهواره ماهواره, جدول فرکانسهای ماهواره, Iran and Iranian, Everything You Search For, آخرین آهنگها و ترانه ها
Images of ماهواره ها ماهواره,سرنوشت ماهواره ها پس از اتمام ماموریت,سرنوشت ماهواره ها,انواع ماهواره
سرنوشت ماهواره ها پس از اتمام ماموریت - آسمونی شبکه Beitol Abbas در ماهواره اکسپرس (یاهست اکسترا) روی ایر رفت. این شبکه فارسی زبان به پخش برنامه های مذهبی می پردازد.
عموسَت.کام آخرین اخبار ماهواره ها و رسانه ها | آخرین اخبار ماهواره های ارتباطی در واقع ایستگاه های تقویت کننده سیگنال ها هستند ، که از نقطه ای امواج را دریافت و به نقطه ای دیگر ارسال می کنند.
انواع ماهواره و کاربرد های آن | IranPetroTech ابتدا چنین به نظر می آمد که پیشرفت رسانه های ماهواره ای، پدیده ای کاملا مطلوب و عاری از خطاست و برای تحقق دهکده جهانی، لازم و ضروری است.
آسیب ها و پیامدهای منفی شبکه های ماهواره ای بر خانواده ها مقامات پلیس از مردم می خواهند دستگاه های دریافت ماهواره خود را تحویل دهند. با این حال و آمار مراکز نظر سنجی صدا و سیما نشان می دهد نزدیک به 65 درصد از خانواده ها و ماهواره در اختیار دارند.
ماهواره ها تحویل پلیس - آکا - akairan در این قسمت به برسی دقیق انواع ماهواره ها خواهیم پرداخت
ماهواره، انواع و کاربرد - noojum لیست تمامی شبکه‌هایی که در ماهواره هاتبرد به پخش برنامه‌های بزرگسالان (+۱۸) می پردازند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.