موشک

موشک



لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 6   موشک مقدمه موشکهای فضایی مانند موشکهای آتش بازی عمل می‌کنند. سوخت با ماده‌ای به نام اکسنده که حاوی گاز تسریع کننده احتراق یعنی اکسیژن است، ترکیب می‌شود. آنگاه این ترکیب که یک پیشران محسوب می‌شود، می‌سوزد و گازهای داغی را تولید می‌کند، این گازها منبسط شده ، از طریق یک دماغه خارج و باعث می‌شوند موشک به طرف بالا حرکت کند. این واکنش برای اولین بار در قرن هفدهم توسط ...

موشک


موشک - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد موشَک هدایت‌شونده یا به اختصار موشک نوعی سامانه تسلیحاتی خودکششی هدایت‌شونده است. موشک‌های مدرن نخستین بار در جنگ جهانی دوم پدیدار شدند.
موشک بالیستیک - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد تعریف. موشک بالستیک در حقیقت یک ماشین تحویل موشک-مولد، شامل سیستم رهیابی و محفظه حمل مهمات است که اساساً علیه اهداف زمینی و سطحی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
آپارات - موشک مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.
مخرب‌ترین موشک های هوشمند جهان + تصاویر از آنجایی که موشک از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده، به عنوان یک سامانه تسلیحاتی محسوب می‌شود که شامل بخش هدف‌یابی و هدایت، بخش پروازی، موتور و کلاهک است.
موشک حیرت‌انگیز‌ ایرانی از نگاه کارشناسان نظامی - سایت پوستل قدرت رانش و نیروی «تراست» این موشک را در نوع خود بسیار حیرت‌انگیز توصیف می‌کند و می‌افزاید: در بررسی‌های اولیه در ویدئوی پرتاب این موشک می‌توان دریافت که شتاب حرکت سجیل 1.6 شتاب گرانش
موشک سجیل؛ دوربردترین موشک ایران - سایت خبری تحلیلی تابناک موشک سجیل اولین موشک دوربرد سوخت جامد ایران و از نسل موشک‌های بالستیک است که در تاریخ ۲۲ آبان ماه سال ۱۳۸۷ در زمان مصطفی محمد نجار وزیر دفاع وقت با موفقیت آزمایش شد.
آخرین مطالب مربوط به کلید واژه موشک های قاره پیما فیلم | آزمایش موشک‌ بالستیک روس در پایگاه قزاقستان. وزارت دفاع روسیه یک فروند موشک پیشرفته ویژه سامانه پدافند موشکی را با موفقیت‌ در میدان نظامی «ساری شاگان» قزاقستان آزمایش کرد.
باید از موشکهای جدید ایران ترسید + عکس - مشرق نیوز پنتاگون بدنبال سرنگون کردن موشک‌های پرتاب شده از سوی ایران است اما تهران سکوهای پرتاب موشک را در عمق خاک خود قرار داده و هواپیماهای در حال پرواز در تیررس موشک‌های ضد هوایی تهران قرار خواهند
عربستان مدعی رهگیری و انهدام 7 موشک انصارالله یمن شد/ کشته در پی حمله شب گذشته یگان موشکی یمن به اهدافی در عربستان، مسئولان سعودی اعلام کردند که هفت موشک به سوی شهرهای این کشور شلیک شده است که سه فروند آنها ریاض، پایتخت را هدف گرفته بود.
همه موشک‌های ایران؛ از مافوق صوت‌ها تا موشک‌های قاره‌پیما در شرایطی که قدرت نظامی بازدارنده ایران و توان مقابله کشور با هر گونه تهدید نظامی این روزها محور بحث های روز در مجلس شورای اسلامی و رسانه ها است بررسی تکنولوژی موشک‌های ایران نشان می دهد که
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.